Нещасний випадок – несподівана подія, яка може трапитися в будь-якому місці, тому важливо відразу знати свої дії.
Дії при виникненні нещасного випадку
1. Страхувальник або ж його представник повинен одразу зв’язатись зі страховою або з Асистуючою компанією (за кордоном) по телефону і надати наступні дані:
- ПІБ;
- основні реквізити Договору страхування;
- повідомити обставини події, що відбулася і її наслідки (діагноз);
- іншу інформацію, яка буде потрібно.
Компанія відкриє справу і повідомить Вам її номер для подальшого контролю процесу.
2. Направити в страхову компанію письмову заяву з описом випадку протягом 2-х днів.
3. Зібрати всі необхідні документи.
Перелік документації, яку потрібно надати СК «Кий Авіа Гарант»
- Договір страхування;
- заява на виплату;
- офіційна довідка з медичного закладу, що підтверджує стаціонарне або амбулаторне лікування;
- лікарняний лист або документ з травмпункту, що фіксує нещасний випадок (якщо є);
- довідка з МСЕК, якщо особа отримала інвалідність;
- виробничий Акт, що підтверджує факт настання події (за формою Н-1);
- в разі смерті – відповідне свідоцтво та правовстановлюючі документи на спадщину;
- паспорт, код Застрахованої особи.
Схема визначення розміру виплат по Договору страхування
- якщо застрахована особа загинула, то виплачується 100% від розміру страхової суми;
- якщо застрахована особа отримала інвалідність, то відшкодування буде залежати від віку людини (до 1 року, 1-16 років, 16-65 років) і наданої групи інвалідності (I, II або III);
- нещасний випадок з втратою працездатності на території України передбачає виплату, що залежить від віку і кількості днів, в які застрахована особа перебувала у цьому стані;
- загальна виплата за кількома випадками не повинна бути більше, ніж страхова сума згідно з укладеним Договором.
Рішення про виплату
Після отримання всієї документації рішення про компенсацію збитку приймається протягом 15 днів.
З дня прийняття рішення про виплату законодавством встановлено 15 днів для здійснення відшкодування.