Який порядок дій у разі нещасного випадку?

Якщо нещасний випадок (несподівана подія, що не залежить від вашої волі) стався під час подорожі, результатом якого стало різке погіршення стану здоров’я, яке можна описати як:

  • травматичне ушкодження
  • випадкове (ненавмисне) отруєння недоброякісної їжею або харчовими продуктами (виняток становлять випадки захворювання на дизентерію та сальмонельоз), хімічними речовинами, отруйними рослинами, ліками
  • поранення (розриви) органів або їх вилучення, яке трапилось внаслідок помилкових медичних маніпуляцій
  • захворювання на правець, сказ, кліщовий енцефаліт (енцефаломієліт)
  • опік, тепловий удар, ураження електричним струмом (включаючи удар блискавкою), обмороження
  • смерть

Вам (вашому представнику або уповноваженому) необхідно виконати дії в порядку, як вони вказані в розділі «Ваші дії при настанні страхового випадку, при якому було потрібне отримання медичної допомоги». Якщо результатом нещасного випадку стало:

  • тимчасова втрата працездатності
  • отримання групи інвалідності
  • смерть близького родича

то після повернення з поїздки або повного закінчення лікування, протягом 31 календарного дня, Вам необхідно звернутися до Страхової компанії для отримання страхової виплати, процедура отримання якої описана в розділі «Страхове відшкодування» або звернутися за адресою: ПАТ СК «КИЙ АВІА ГАРАНТ», 01001, Україна, м Київ, вул. Мала Житомирська, 7 Час прийому: пн-чт – з 09:00 до 18:00, пт – з 09:00 до 17:00 (за київським часом). Перерва: з 13:00 до 13:45; вихідні: сб, нд.

Компанія ПАТ КИЙ АВІА ГАРАНТ була заснована у 1999 році та до 2022 працювала як страхова компанія. У 2021 році акціонери компаії прийняли рішення про вихід компанії з ринку фінансових послуг.