Які є правила страхування багажу?

Страхування багажу – це можливість отримати повне відшкодування вартості предметів багажу і втрачених (пошкоджених) речей в результаті аварії на транспорті, крадіжки, стихійного лиха, пожежі та інших випадків, що сталися з вини перевізника, який  прийняв багаж на зберігання.

Правила страхування багажу мають свої особливості:

передбачена можливість застрахувати багаж як під час перельоту (переїзду), так і на весь час поїздки. В останньому випадку, страховка діє не тільки на період перебування багажу в транспорті (при цьому його необхідно здати в багажне відділення і отримати відповідну квитанцію), але і на весь час, коли застрахований багаж буде перебувати в спеціально і обладнаному місці, що охороняється (наприклад, в камері схову готелю)

багаж можна застрахувати до його повної вартості – максимальний розмір страховки може становити кілька тисяч доларів

дуже дорогі речі (кредитні картки, валюта, коштовності, хутра, ікони, антикваріат, цінні папери і т.д.) не можна застрахувати за звичайною програмою. Для їх страхування необхідно оформити окремий договір, одним з обов’язкових умов якого є обов’язкове зберігання цих речей в охоронюваних гардеробах, сейфах і т.д.

страховка не виплачується, якщо причиною втрати (пошкодження) багажу стала особиста неуважність або необережність пасажира.

Багажні квитанції, посадочні талони, страховий талон необхідно зберігати до кінця поїздки. Правила страхування багажу також передбачають відшкодування витрат на зберігання, пошук, експертизу і доставку знайденого багажу.

При оформленні страховки уважно читайте умови – практично завжди правила страхування багажу передбачають франшизу, тобто цей розмір збитку не виплачується страховою компанією.

Компанія ПАТ КИЙ АВІА ГАРАНТ була заснована у 1999 році та до 2022 працювала як страхова компанія. У 2021 році акціонери компаії прийняли рішення про вихід компанії з ринку фінансових послуг.