Які дії при настанні страхового випадку, при якому було потрібне отримання медичної допомоги?
У разі настання страхового випадку, викликаного нещасним випадком або раптовим захворюванням, Вам необхідно:
Варіант 1. Зателефонувати або будь-яким іншим способом зв’язатися з Асистуючою компанією – екстрений телефон та інші контактні дані вказані в вашому страховому полісі. При цьому Вам буде необхідно повідомити:
- П.І.Б. застрахованої особи
- номер страхового поліса, виданого «Кий Авіа Гарант»
- дату початку, а також дату закінчення дії Вашого страхового поліса
- номер Вашого контактного телефону (або будь-який інший якнайшвидший спосіб зв’язатися з Вами)
- місце, де ви зараз перебуваєте (країна, місто, готель, номер і т.д.)
- детально описати подію, що сталася з Вами подія і вказати, яку саме допомогу Ви потребуєте
Після цього Вам потрібно точно дотримуватися вказівок, які Ви отримаєте від оператора Асистуючої компанії, а також повністю узгоджувати свої подальші дії з Асистуючою компанією.
Увага! При зверненні в Асистуючу компанію, відповідно до умов, зазначених у договорі, Ваші медичні та інші витрати можуть бути компенсовані в повному обсязі компанією «Кий Авіа Гарант»
Варіант 2. Якщо у Вас немає можливості швидко зв’язатися з Асистуючою компанією або в тій ситуації, що склалася, потрібно невідкладно прийняти рішення, ви можете самостійно звернутися до лікаря або найближчого медичного закладу для отримання медичної допомоги. При цьому Вам необхідно:
- обов’язково пред’явити наявний у Вас страховий поліс (договір страхування)
- отримати на офіційному бланку медичної установи (лікарні) оригінал висновку лікаря, при цьому на ньому має бути чітко зазначено: прізвище пацієнта, дата обстеження, діагноз, медикаментозні призначення, завірені особистим підписом і печаткою лікаря, а також точна адреса та контактні лікарні і лікаря, де була надана допомога
- зберегти і надати оригінали рахунків з лікувальних установ, які підтвердять фактичні витрати, понесені при отриманні медичної допомоги. Вони повинні бути підписані і завірені печаткою уповноваженої особи. Крім того, до рахунку потрібно додати документ, що підтверджує оплату представленого рахунку
- оригінали рецептів, які були прописані для лікування, а так само документи (квитанції, чеки), що підтверджують їх оплату
Після отримання необхідної медичної допомоги слід якомога швидше, (дуже важливо – не пізніше 48 годин) після настання страхового випадку, зв’язатися з Асистуючою компанією.