Які дії при інших випадках настання страхової події?

Якщо Ваш випадок не підходить під жоден з вказаних вище, Вам необхідно, не пізніше 30 календарних днів, зв’язатися з CК «Кий Авіа Гарант» і повідомити про настання страхової події.

Якщо ви самостійно сплачували будь-які послуги або медикаменти, пов’язані зі страховою подією, вам необхідно обов’язково зберегти всі документи, які можуть підтвердити як сам факт настання страхової події, так і суми, які Вами були сплачені. Витрати, які ви проводили самостійно, будуть Вам компенсовані після повернення в Україну відповідно до умов, зазначених в договорі страхування.

Після поверненню в Україну з поїздки, щоб отримати відшкодування, уважно ознайомтеся з описом процедури в розділі «Ваші дії при настанні страхового випадку, при якому буде потрібно надання медичної допомоги»

Зв’яжіться з «Кий Авіа Гарант» за номером телефону: + 380 44 490-49-21,

пн-пт – з 09:00 до 18:00

пт – з 09:00 до 17:00 (за київським часом).

Email: Info@kag.kiev.ua

 

Компанія ПАТ КИЙ АВІА ГАРАНТ була заснована у 1999 році та до 2022 працювала як страхова компанія. У 2021 році акціонери компаії прийняли рішення про вихід компанії з ринку фінансових послуг.