Навіть найретельніше планування не зможе уберегти вас від капризів і примх життя – обставини, які можуть призвести до запізнення або скасування рейсу, можуть бути самими різними: негода, поломка літака, технічні проблеми. Страхування скасування рейсу тим більше виправдано, якщо вам під час подорожі належить зробити кілька пересадок – в цьому випадку ймовірність того, що сплановане стикування рейсів не відбудеться, тільки збільшується.
Страхування затримки рейсу – це можливість отримати компенсацію в розмірі вартості квитка, якщо переліт був скасований або затриманий. З юридичної точки зору, авіакомпанію зобов’язана самостійно компенсувати витрати і втрати, які викликані скасуванням / затримкою рейсу. У реальності отримати таку компенсацію виявляється дуже складно, а іноді – вона просто не передбачена. Просто придбавши авіаквитки, покупець далеко не завжди повністю цікавиться умовами надання послуги, хоча авіакомпанії (особливо лоукостери, це ж стосується і чартерних рейсів) прописують безліч обмежень, які роблять можливість повернути майже нульовою . Навіть якщо вийде здати квитки, то процес повернення грошей, особливо у авіакомпаній економ-сегмента, може зайняти кілька місяців. Страхування авіаквитків, крім того, може передбачати повернення коштів, якщо раптом не вийшло відкрити візу.
Страхування скасування рейсу: основні правила
Мандрівники і бізнесмени знають, що таке затримка або скасування рейсового транспорту, тому СК «Кий Авіа Гарант» передбачила відшкодування вартості квитка в подібних випадках.
Об’єкт страхування
Об’єктом є збитки внаслідок настання подій, які виключають здійснення подорожі.
Страховий випадок
1. Затримка рейсу.
Нанесення збитків Страхувальнику/застрахованій особі в результаті затримки рейсу або запізнення транспорту на термін, передбачений Договором. До уваги беруться відхилення від розкладу рейсів автобуса, теплохода, поїзда, літака, факт чого підтверджено кваліфікованими органами і оголошено перевізником пізніше, ніж за добу до часу відправлення рейсу.
2. Відміна рейсу.
Нанесення збитків Страхувальнику/застрахованій особі в результаті скасування перевізником рейсу, що сталося під час дії Договору. Це вважається страховою подією, якщо перевізник прийняв дане рішення пізніше, ніж за добу до запланованої відправки рейсу.
Не належать до страхового випадку збитки, які виникли при самостійному анулюванні поїздки, а також запізненні Страхувальника/застрахованої особи на рейс з будь-якої іншої причини.
У разі прийняття рішення перевізником про зміну розкладу рейсу раніше, ніж за 24 години до відправлення, Страхувальнику повертається страховий платіж в повному обсязі, а компенсацію за квитки він отримує від перевізника.
Страхова сума і платіж
Страхова сума за умовами Договору страхування на випадок відміни рейсу дорівнює вартості квитка. Страховий платіж – це відсоток від ціни квитка, залежить від напрямку рейсу.
Страхове відшкодування
Сума виплати буде залежати від часу затримки рейсу. Мінімальна виплата – 50%, максимальна – 100%.
Дії Страхувальника у разі виникнення страхового випадку
1. Зв’язатися зі страховою компанією в режимі онлайн або ж по телефону, вказаному на сайті.
2. Діяти відповідно до рекомендацій компанії.
Від перевізника потрібно взяти документ, що підтверджує скасування/затримку рейсу. Часто позначку ставлять прямо на квитку.
Замовити Договір страхування на випадок відміни рейсу можна як на сайті СК «Кий Авіа Гарант», так і в офісі компанії.