Коли настає страховий випадок?

Страхова подія (страховий випадок) – це подія (випадок), яка фактично відбулося з застрахованою особою (об’єктом), що передбачено законодавством, а також  вказаному в договорі страхування. При настанні страхової події страховик (страхова компанія) зобов’язаний відшкодувати збиток, виплативши страхову суму (страхове відшкодування).

При цьому слід розуміти, що страхова подія має бути обов’язково задокументованою, без документального підтвердження події, яке спричинило шкоду або стало причиною шкоди здоров’ю, тоді страхова компанія не буде виплачувати компенсацію. Порядок дій і необхідні документи завжди вказуються в тексті договору, що підписується сторонами. При цьому страховою подією не є випадки, зазначені в договорі як виключення – з їхнім переліком теж необхідно уважно ознайомитися.

Час, за який застрахована особа повинна оповістити страховика про, застраховану подію,  що сталася  зазначають  в договорі, зазвичай на це дається 30 днів. Якщо з яких-небудь причин встигнути у встановлений термін не виходить, необхідно зв’язатися з представником страхової компанії і обговорити подальші дії.

Компанія ПАТ КИЙ АВІА ГАРАНТ була заснована у 1999 році та до 2022 працювала як страхова компанія. У 2021 році акціонери компаії прийняли рішення про вихід компанії з ринку фінансових послуг.