Balt Assistance назвала найпопулярніші серед застрахованих туристичні напрямки в грудні-січні 2018 року

Згідно статистики сервісної компанії Balt Assistance, в грудні-січні 2018 року найбільшим попитом користуються туристичні напрямки Західної Азії, такі як Об’єднані Арабські Емірати, Ізраїль, Туреччина, Південної Азії, як Індія, Шрі-Ланка, Південно-Східної Азії, як Таїланд, Індонезія , Сінгапур, Малайзія і Східної Азії, як Китай. З країн Середньої Азії, надходять поодинокі звернення.

Чи не здає свої позиції одна з найпопулярніших серед мандрівників країн – Єгипет. Згідно зафіксованим в інформаційній платформі FREGAT даними, близько 12% від загального числа звернень надходить саме з цього туристичного регіону, що дозволяє йому очолювати список найбільш відвідуваних туристичних регіонів.

Країни, що славляться своїми гірськолижними курортами, відстають кількості звернень від Таїланду і Єгипту, так, наприклад, кількість заявок на організацію допомоги з Німеччини в порівнянні з Таїландом становить близько 1/3.

Статистика звернень застрахованих туристів за зимовий період грудень 2017 – січень 2018 рр .:

  • Єгипет – 12%
  • Таїланд – 12%
  • Німеччина – 4%
  • Австрія – 3%
  • Італія – ​​3%
  • США – 3%
  • Іспанія – 2%
  • Росія – 2%
  • Індонезія – 2%
  • Індія – 2%

У Таїланді найбільш відвідуваними за січень 2018 року стали такі населені пункти, як Пхукет, Паттайя і Самуї. Популярність туристичного маршруту кілька послаблює пильність мандрівників, тому клієнти отримують страхові поліси з досить низькою страховою сумою в цілях економії.

Однак неможливо передбачити події. Періодично доводиться стикатися з тим, що застрахованим не вистачає суми страхування на покриття всіх необхідних медичних витрат у разі тяжких захворювань або травм. Особливо це стосується людей похилого віку, у яких ймовірність настання ускладнень у зв’язку з різкою зміною клімату / харчування / способу життя вкрай висока.

Так, наприклад, я січні в сервісній компанії Balt Assistance Ltd. було зареєстровано звернення від застрахованої (80 років), якій стало погано під час посадки на рейс після відпочинку в Таїланді. Пасажирку зняли з рейсу і за рекомендацією чергового лікаря в аеропорту відправили в найближчий госпіталь. Звідти супроводжує застрахованої звернулася за контактами, вказаними на страховому полісі, в сервісну компанію Balt Assistance Ltd. за допомогою.

Доктор, який оглянув застраховану, заборонив їй відправлятися в рейс у зв’язку з поганим самопочуттям і рекомендував залишитися під наглядом фахівців у лікувальному закладі для обстеження. На підставі огляду пацієнтки і ряду проведених аналізів було поставлено діагноз – гострий холецистит (запалення жовчного міхура) – і була призначена операція.

Після стабілізації стану застрахована була переведена в загальну палату і через два дні змогла оговтатися на батьківщину для продовження лікування.

Сума за лікування склала близько 520 000 тайських бат (16 400 доларів США). Страхова компанія відповідно до правил страхування покрила всі витрати в межах страхової суми – 10 000 доларів США. Залишок коштів в розмірі 6 400 доларів США застрахована виплатила самостійно за рахунок допомоги родичів.

Related posts

0
0
Приватне акціонерне товариство «Страхова компанія «КИЙ АВІА ГАРАНТ» оголошує конкурс з відбору суб’єктів аудиторської діяльності,...

Конкурс з відбору суб’єктів аудиторської діяльності, які можуть бути призначені для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності

0
0
Поліцейські під час здійснення контролю за дотриманням правил дорожнього руху будуть використовувати Інфопортал Національної України...

Нацполіція готова до введення електронного поліса ОСЦПВ в Україні. Як патруль буде перевіряти валідність е-полісів?

Leave your comment Required fields are marked *
Компанія ПАТ КИЙ АВІА ГАРАНТ була заснована у 1999 році та до 2022 працювала як страхова компанія. У 2021 році акціонери компаії прийняли рішення про вихід компанії з ринку фінансових послуг.